zaterdag 1 november 2014

ATC zwart/wit

Bij het forum Creatijd heb ik deze maand weer meegedaan aan de ATC swap. Het thema was dit keer; zwart/wit. Erg moeilijk vond ik, maar ik had het idee om een soort van Zentangle te maken en deze in vieren te snijden.

Valt niet mee hoor, het lijkt wat doodlen, maar het is toch nog best wel moeilijk om te doen. Op zo'n klein formaat, kun je trouwens beter een hele fijne pen nemen, deze was eigenlijk nog een beetje te dik.

Ik heb hier vier ATC kaartjes gepakt en aan de achterkant deze met een stukje plakband aan elkaar vastgemaakt. Allerlei vakjes getekend met de hand en deze allemaal op een andere manier in getekend. Er zijn genoeg voorbeelden te vinden op Pinterest.
 
Daarna heb ik de kaartjes losgehaald en er een zwart papiertje achter geplakt. Ik heb er één gehouden (vind ik altijd leuk om in mijn album te bewaren en de andere drie heb ik opgestuurd. Deze worden dan door Annerieke verdeeld en teruggestuurd. Spannend om te zien van wie je ze krijgt en wat ze ervan hebben gemaakt.
 
En deze drie ATC's heb ik teruggekregen, zijn ze niet prachtig !! iedereen vond het best een uitdaging om geen kleur te gebruiken, maar ik vind het super goed gelukt.
Van links naar rechts zijn ze van; Monique, Kitty en Annerieke
 
Meiden ontzettend bedankt !!
groetjes,
Wiebine

3 opmerkingen:

Kitty zei

Oooo jouw zentangles zijn ook geweldig zeg! Die van Monique heb ik ook, nog steeds een brok-in-de-keellied, en die van Annerieke is ook super!

S. zei

Wooooooow wat heb je prachtige zentangles getekend zeg.

Thamar, zei

hoi hoi

nou ik vind jou zentagles ook geweldig goed gelukt. William maakt op school mandalas dat hebben we samen gecombineerd met zantagles en dan ik kleur. erg leuk om te maken .
fijne zondag