zaterdag 15 november 2014

de uitdaging van Crazy for Cas

Twee weken geleden heb ik een Stampin Up party gehad, thuis, georganiseerd door Jane zo gezellig iedere keer. Omdat ik de gastvrouw was, mocht ik wat spulletjes uitzoeken en ik heb natuurlijk ook nog wat leuks gekocht. De stempelset met de tekstwolkjes heb ik gekregen en ik heb een pak met verschillende kleuren cardstock besteld en nog wat kleurtjes inkt.
Onlangs dus de bijpassende stansjes (tekstwolkjes) van Yvon gekregen, dus hier lekker mee aan de gang gegaan.

Wel een flinke uitdaging hoor, dit is de inspiratie;
 
Ik heb twee kaarten gemaakt, waarvan ik de eerste wil laten meedoen aan de Crazy for Cas uitdaging.
De 2e kaart vind ik ook wel leuk, maar een beetje teveel poespas voor een CAS kaartje, maar ik wou hem toch even laten zien.
 
Word je niet helemaal vrolijk van deze felle kleurtjes ? mij eerlijk gezegd een beetje te hoor, maar wel leuk voor een keer !
bedankt voor het kijken en heb een fijn weekend,
Wiebine
 

7 opmerkingen:

Lin zei

Ze zijn prachtig Wiebine mooie kleurtjes cardstock!!

Annemarie zei

Mooie vrolijke kaarten!
Groeten Annemarie

Kitty zei

Helemaal in stijl! Leuke vrolijk gekleurde kaarten Wiebine!

Sylvia zei

Twee prachtige kaarten, leuke kleuren combi.

Groetjes Sylvia

Jane zei

Mooie kaartjes Wiebine. Ik hou wel van die felle kleurtjes.

Groetjes Jane

anja curvers zei

Beide kaartjes zijn erg leuk Wiebine. Leuk dat je meedoet bij CFC.

Marlieke zei

Wat zijn ze leuk. Wat mij betreft is de tweede kaart overigens ook nog wel CAS hoor. Fijn dat je meedoet bij CFC.